Казки – нескінченна історія
Мабуть, немає літератури більш близькою кожній дитині, ніж казки. Світ казкових героїв, чарівних країн які знаходяться за тридев'ять земель і небачених звірів, як магніт притягує буквально кожної дитини. Строго кажучи, вони є однією з форм народної творчості, і покликані не тільки розвинути фантазію дитини, але і навчити його певним речам.
Глибина і мораль, прихована за вчинками головних героїв, а також повороти сюжету сприяють розвитку моральності малюка. Дитина починає усвідомлювати важливість своїх вчинків, навчається нести за них відповідальність, починає розрізняти погані вчинки і правильні. Напевно, всі пам'ятають, як їм читали казки на ніч. Для дітей це справжня подія, на кшталт фільму в жанрі «фентезі», адже дитяче уяву таке яскраве.
Казкова наука
Насправді, казки грають величезну роль в дитячому утворенні, у формуванні правильного характеру, який може гармонійно існувати в нашому непростому соціумі. У початкових класах на казки, легенди і билини робиться чималий акцент, проте, знайомство з ними починається саме в дошкільний період. Існують навіть спеціальні збірники, орієнтовані за віком. Так, купивши казки для дітей 3 років, ви не будете переживати про те, що вони, можливо, будуть занадто складні для сприйняття вашого малюка.
Дитяча освіта – питання досить складне. Для того щоб наші діти сьогодні мали можливість отримувати знання з певної, чітко сформованої системи, людям минулого довелося докласти чимало зусиль. Ще в позаминулому сторіччі переважна більшість людей, що населяли царську Росію, було неграмотно.
Освіта в старовину
Зрозуміло, були школи у великих і малих містах, були гімназії, військові училища і шляхетні пансіони для дівчат. Були університети і академії. Але, всі вони перебували в містах, а кріпаки, які жили в селах, не мали можливості вчитися і здобувати освіту. Більш того, самі поміщики ніяк не сприяли розвитку і навчанню грамоті своїх селян. Причина була проста – дурним і темним народом легше керувати, а його спритність і гнучкість розуму знаходить своє застосування в інших сферах, безпосередньо пов'язаних з веденням господарства. Тому історії і казки грали в дитячому розвитку таку важливу роль.
Прийнято вважати, що після революції ситуація докорінно змінилася, однак, це не зовсім так. Перший час влада ніяк не турбував рівень освіти сільського населення, незважаючи на спроби продемонструвати протилежне. У жителів сіл довгий час не було навіть права залишати їх без особливого, письмового дозволу.
Юні пролетарі
До 30х років ХХ століття ситуація почала виправлятися. Школи стали з'являтися в селах, хоча часто будували одну школу на кілька сіл, і дітям доводилося йти 5-10 км. Такі школи нерідко мали всього 4 класу, у яких дітям викладали читання, правопис, основи арифметики і т. д. Подібне навчання, звичайно, не могло дати дитині нормальний фундамент для подальшого вступу до ВУЗУ, але це і не потрібно. Купити дитячі книги навіть підручники, було непросто. Навіть у великих містах була нестача, не кажучи вже про периферії. Причому, старих підручників не було, тому що їх спалили під час революції, а нових ще не надрукували. Адже треба було сформувати методики навчання, так і написати підручник – справа непроста.
Поступово ситуація вирівнювалася, але Велика Вітчизняна Війна в 40-х роках знову втягнула країну у неймовірний хаос. У повоєнний час всі сили йшли на відновлення економіки, ремонт і будівництво, бо освіті не приділялось належної уваги. Дитячі книги, купити які можна в книгарнях, порошилися на полицях – люди заощаджували на всьому, виживали, купуючи лише найголовніше.
Наш час
У сучасному світі таких проблем немає. У кожній більш-менш розвиненій країні є система освіти, є міжнародна акредитація Вузів і величезну кількість найрізноманітнішої літератури. Ми намагаємося всіляко сприяти розвитку дітей, поставляючи нашим клієнтам лише найбільш свіжі книги. Оптом ми готові запропонувати вам не тільки великий асортимент, але і прекрасні ціни.